Różnice względem starego battla
Cytat z beszcza data 2024-08-26, 10:241. Magia. Nie ma już wiatrów magii losowych jak w 8 edycji czy kości dedykowane za magów jak w 6, 7 edycji. Teraz czarujemy wykonując 2 x rzut k6 i dodajemy poziom czarującego. Dispellować może mag, który jest w 18 calach (1-2 lvl) i 24 (3-4 lvl). Czary zostały podzielone i są rzucane w różnych fazach gry. Mag chcący rzucić czar typu direct damage (np. fireball) robi to w shootingu i nie może marszować!
2. Szarża jest losowa jak w 8 edycji jednak rzucamy 2 k6 i odrzucamy niższy wynik. Do tego dodajemy nasz move. Są zasady, które dodają nam jeszcze jedną kość i wydłużenie szarży o 3 cale.
3. Po marszu smok nie może zionąć.
4. Tereny są "do nieba" jak w 6,7 edycji.
5. Challenge w overkillu można teraz max przenieść ilość woundów i dodatkowo + 5!
1. Magia. Nie ma już wiatrów magii losowych jak w 8 edycji czy kości dedykowane za magów jak w 6, 7 edycji. Teraz czarujemy wykonując 2 x rzut k6 i dodajemy poziom czarującego. Dispellować może mag, który jest w 18 calach (1-2 lvl) i 24 (3-4 lvl). Czary zostały podzielone i są rzucane w różnych fazach gry. Mag chcący rzucić czar typu direct damage (np. fireball) robi to w shootingu i nie może marszować!
2. Szarża jest losowa jak w 8 edycji jednak rzucamy 2 k6 i odrzucamy niższy wynik. Do tego dodajemy nasz move. Są zasady, które dodają nam jeszcze jedną kość i wydłużenie szarży o 3 cale.
3. Po marszu smok nie może zionąć.
4. Tereny są "do nieba" jak w 6,7 edycji.
5. Challenge w overkillu można teraz max przenieść ilość woundów i dodatkowo + 5!